SellYourApple | Macbook verkopen

SellYourApple - Verkoop snel en gemakkelijk jouw Apple toestel!

Verkoop je Macbook snel en gemakkelijk

Heb je nog een oude Macbook liggen en wordt deze amper of niet gebruikt? Je kan deze verkopen via een van de vele tweedehandssites maar dit kost dan weer tijd en moeite en je botst vaak op moeizame communicatie met je mogelijke kopers. Gelukkig is er nog een andere optie! Geef hieronder de gegevens van jouw toestel in en je krijgt meteen een correcte marktconforme prijs van ons. Je hoeft zelfs niet via eindeloze berichtjes over en weer af te spreken, je kan je toestel gewoon gratis opsturen naar ons. Wil je liever niet wachten op de post, dan kan je het toestel ook naar ons toe brengen en wordt je dezelfde moment nog uitbetaald.

Bereken de prijs

Met onze calculator bereken je de restwaarde van je Mac, iPad of iPhone.

Verzenden

Je ontvangt een bevestiging e-mail en een gratis Bpost verzendlabel, deze breng je naar één van de Bpost punten in Belgie.

Betaling

Na ontvangst controleren we of het voldoet aan de omschrijving. Vervolgens ontvangt jij je geld! binnen de 48u.

Waarom jouw Macbook verkopen via SellYourApple?

  • Via onze rekentool krijg je een prijsvoorstel dat conform is aan de huidige markt én de huidige staat van het toestel.
  • Je hoeft geen eindeloze conversaties met mogelijke kopers te voeren die in het slechtste geval toch niet komen opdagen.
  • Ook toestellen met een defect nemen wij over! Je hoort het goed ook voor defecte toestellen geven wij een correct prijsvoorstel.
  • Je hoeft geen tijd te steken in een zoekertje en de opvolging ervan. De verkoop van je toestel kan binnen enkele klikken gebeurd zijn.

 

Ook toestellen met schade nemen wij graag over

Ook beschadigde toestellen kunnen nog nuttig blijken. Niet veel mensen weten dit, maar ook voor een Macbook met bijvoorbeeld een defect scherm is nog geld waard, zij het natuurlijk wat minder dan een toestel zonder schade.

Voor volgende staat krijg je meteen een prijsvoorstel:

  • Geen of lichte gebruikssporen
  • Meerdere kleine krassen of deuken
  • Meerdere diepe krassen of deuken

Voor volgende staat moet maken wij een offerte

  • Één of meerdere defecten
  • Schermprobleem of schade

 

Hoe werkt het?

De verkoop van een tweedehands toestel, met of zonder schade, was nog nooit zo gemakkelijk. Geef hier de informatie over jouw toestel zo volledig mogelijk in. Wanneer alle velden ingevuld zijn, krijgt het toestel een waardering. Dit is een correcte, marktconforme prijs, gebaseerd op, onder andere, het type, de staat en de leeftijd van jouw toestel. Ga je akkoord met deze waardering, dan krijg je van ons een bevestiging via mail, hier zit ook een gratis Bpost verzendlabel bij. Met dit label kan u ons het toestel gratis toesturen. Eens wij het goed ontvangen hebben maken wij het geld over.

 

Deze info hebben wij nodig

  • Het model van Macbook
  • Hoe groot is de opslag van het toestel?
  • De staat van het beeldscherm
  • Hoeveel RamGeheugen heeft het toestel?
  • In welke staat bevindt het toestel zich?

FAQ

Veelgestelde vragen

Binnen 24 uur na ontvangst van je toestel maken wij het geld over naar je opgegeven rekeningnummer. Het geld staat dus héél snel op jouw rekening (meestal de dag zelf nog)

Wij garanderen de volledige verzekering van je verzending. Met dien verstande dat:

- Je verantwoordelijk bent voor het correct verpakken van je toestel. Als er schade ontstaat tijdens de verzending en deze schade is het gevolg van een gebrekkige inpakmethode, dan zulle wij niet overgegaan tot uitbetaling ervan. Goed inpakken is dus de boodschap! Heb je twijfels omtrent de wijze van inpakken, gelieve contact op te nemen met ons;

- De verzekering van je verzending is enkel van toepassing wanneer je de door ons aangeleverde verzendlabel gebruikt om je toestel te verzenden én je het toestel afgegeven hebt aan het correcte transportbedrijf. Bij wijze van voorbeeld: een toestel die opgestuurd wordt met een label van DHL Express, dient zodus aangeboden te worden bij DHL Express en niet bij DHL Parcel of Bpost;

- De verzekerde waarde is gelijk aan de waardebepaling die je kreeg volgens het invulformulier. Evenwel met een maximum van 2.500,00 EUR. Krijg je volgens het invulformulier een waardebepaling die meer bedraagt dan 2.500,00 EUR, dan dien je je er van bewust te zijn dat de uitbetaling bij verlies/ diefstal beperkt is tot 2.500,00 EUR. Wenst u evenwel voor een hoger bedrag verzekerd te worden, neem dan contact op met ons, wij zullen uw zending gratis voor het totale bedrag verzekeren.

1. Bereken de prijs

Met onze calculator bereken je de restwaarde van je Mac, iPad of iPhone. Selecteer het type Apple toestel vul de gegevens in en we geven je meteen een offerte. Onze offertes zijn gegarandeerd! 

2. Verzenden

Ga je akkoord met de offerte? Dan ontvang je een bevestiging e-mail van je verkoop in je mailbox. Bij deze e-mail zit een gratis verzendlabel. Breng het pakket en de label naar een postpunt in de buurt, of laat het - in voorkomend geval - ophalen door het transportbedrijf. Vervolgens wordt de verzending afgehandeld, er hoeft verder niets meer gedaan te worden.

3. Betaling

Na ontvangst van je pakketje gaan wij het toestel controleren en nagaan of het voldoet aan de omschrijving. Indien alles in orde is, wordt het geld overgemaakt naar jouw opgegeven rekeningnummer (IBAN). Dit alles doen wij binnen 48 uur na ontvangst van het pakketje. Zo kun jij snel beschikken over je geld.

 

Het is één twee drie simpel!

zodra je toestel is ontvangen ontvang je daarvan een notificatie op je e-mail adres. Zodra het geld is overgeschreven ontvang je wederom een e-mail met deze bevestiging. Indien er onenigheid is over het te betalen bedrag nemen we contact met je op door middel van e-mail.

Mac:

Herstart je Mac en hou de Command-toets (⌘) en de R-toets ingedrukt tijdens de opstartprocedure. Op die manier start je het herstelsysteem op.
Na het opstarten van het herstelsysteem krijg je een Bureaublad te zien met een OS X menubalk en het programmavenster 'Mac OS X-hulpprogramma's'.
Selecteer 'Schijfhulpprogramma' en klik vervolgens op 'Ga door'.
Selecteer aan de linkerkant je opstartschijf en klik op de tab 'Wis'.

Selecteer 'Mac OS Uitgebreid (journaled)' in het venstermenu 'Structuur', voer een naam in voor de schijf en klik op 'Wis'.
Nadat de schijf is gewist, kies je 'Schijfhulpprogramma' > 'Stop Schijfhulpprogramma'.

Opmerking:
* als je een inlogvenster of je eigen Bureaublad ziet, heb je mogelijk de Command-toets (⌘) en/of de R-toets niet lang genoeg ingedrukt. Herstart nogmaals en probeer het opnieuw.
* Heb je een Mac met een bluetooth toetsenbord? Dan moet je deze toetsencombinatie pas indrukken van zodra je de opstart toon gehoord hebt en dus niet ervoor.

 

iPhone/iPad:

Als u een Apple Watch met de iPhone hebt gekoppeld, koppelt u de Apple Watch los.

Maak een reservekopie van het apparaat.

Log uit bij iCloud en de iTunes Store en App Store. 

Als u iOS 10.3 of hoger gebruikt, tikt u op 'Instellingen' > '[uw naam]'. Scrol omlaag en tik op 'Log uit'. Voer uw Apple ID-wachtwoord in en tik op 'Schakel uit'.

Als u iOS 10.2 of lager gebruikt, tikt u op 'Instellingen' > 'iCloud' > 'Log uit'. Tik opnieuw op 'Log uit'. Tik vervolgens op 'Verwijder van mijn [apparaat]' en voer het Apple ID-wachtwoord in. Ga dan naar 'Instellingen' > 'iTunes en App Store' > 'Apple ID' > 'Log uit'.

Ga terug naar 'Instellingen' en tik op 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Wis alle inhoud en instellingen'. Als u Zoek mijn iPhone hebt ingeschakeld, moet u wellicht uw Apple ID en wachtwoord invoeren.

Voer de toegangscode van het apparaat of de toegangscode voor Beperkingen in als u hierom wordt gevraagd. Tik vervolgens op 'Wis [apparaat]'.

Binnen 24 uur na ontvangst van je toestel maken wij het geld over naar je opgegeven rekeningnummer. Het geld staat dus héél snel op jouw rekening (meestal de dag zelf nog)

Wij garanderen de volledige verzekering van je verzending. Met dien verstande dat:

- Je verantwoordelijk bent voor het correct verpakken van je toestel. Als er schade ontstaat tijdens de verzending en deze schade is het gevolg van een gebrekkige inpakmethode, dan zulle wij niet overgegaan tot uitbetaling ervan. Goed inpakken is dus de boodschap! Heb je twijfels omtrent de wijze van inpakken, gelieve contact op te nemen met ons;

- De verzekering van je verzending is enkel van toepassing wanneer je de door ons aangeleverde verzendlabel gebruikt om je toestel te verzenden én je het toestel afgegeven hebt aan het correcte transportbedrijf. Bij wijze van voorbeeld: een toestel die opgestuurd wordt met een label van DHL Express, dient zodus aangeboden te worden bij DHL Express en niet bij DHL Parcel of Bpost;

- De verzekerde waarde is gelijk aan de waardebepaling die je kreeg volgens het invulformulier. Evenwel met een maximum van 2.500,00 EUR. Krijg je volgens het invulformulier een waardebepaling die meer bedraagt dan 2.500,00 EUR, dan dien je je er van bewust te zijn dat de uitbetaling bij verlies/ diefstal beperkt is tot 2.500,00 EUR. Wenst u evenwel voor een hoger bedrag verzekerd te worden, neem dan contact op met ons, wij zullen uw zending gratis voor het totale bedrag verzekeren.

1. Bereken de prijs

Met onze calculator bereken je de restwaarde van je Mac, iPad of iPhone. Selecteer het type Apple toestel vul de gegevens in en we geven je meteen een offerte. Onze offertes zijn gegarandeerd! 

2. Verzenden

Ga je akkoord met de offerte? Dan ontvang je een bevestiging e-mail van je verkoop in je mailbox. Bij deze e-mail zit een gratis verzendlabel. Breng het pakket en de label naar een postpunt in de buurt, of laat het - in voorkomend geval - ophalen door het transportbedrijf. Vervolgens wordt de verzending afgehandeld, er hoeft verder niets meer gedaan te worden.

3. Betaling

Na ontvangst van je pakketje gaan wij het toestel controleren en nagaan of het voldoet aan de omschrijving. Indien alles in orde is, wordt het geld overgemaakt naar jouw opgegeven rekeningnummer (IBAN). Dit alles doen wij binnen 48 uur na ontvangst van het pakketje. Zo kun jij snel beschikken over je geld.

 

Het is één twee drie simpel!

zodra je toestel is ontvangen ontvang je daarvan een notificatie op je e-mail adres. Zodra het geld is overgeschreven ontvang je wederom een e-mail met deze bevestiging. Indien er onenigheid is over het te betalen bedrag nemen we contact met je op door middel van e-mail.

Mac:

Herstart je Mac en hou de Command-toets (⌘) en de R-toets ingedrukt tijdens de opstartprocedure. Op die manier start je het herstelsysteem op.
Na het opstarten van het herstelsysteem krijg je een Bureaublad te zien met een OS X menubalk en het programmavenster 'Mac OS X-hulpprogramma's'.
Selecteer 'Schijfhulpprogramma' en klik vervolgens op 'Ga door'.
Selecteer aan de linkerkant je opstartschijf en klik op de tab 'Wis'.

Selecteer 'Mac OS Uitgebreid (journaled)' in het venstermenu 'Structuur', voer een naam in voor de schijf en klik op 'Wis'.
Nadat de schijf is gewist, kies je 'Schijfhulpprogramma' > 'Stop Schijfhulpprogramma'.

Opmerking:
* als je een inlogvenster of je eigen Bureaublad ziet, heb je mogelijk de Command-toets (⌘) en/of de R-toets niet lang genoeg ingedrukt. Herstart nogmaals en probeer het opnieuw.
* Heb je een Mac met een bluetooth toetsenbord? Dan moet je deze toetsencombinatie pas indrukken van zodra je de opstart toon gehoord hebt en dus niet ervoor.

 

iPhone/iPad:

Als u een Apple Watch met de iPhone hebt gekoppeld, koppelt u de Apple Watch los.

Maak een reservekopie van het apparaat.

Log uit bij iCloud en de iTunes Store en App Store. 

Als u iOS 10.3 of hoger gebruikt, tikt u op 'Instellingen' > '[uw naam]'. Scrol omlaag en tik op 'Log uit'. Voer uw Apple ID-wachtwoord in en tik op 'Schakel uit'.

Als u iOS 10.2 of lager gebruikt, tikt u op 'Instellingen' > 'iCloud' > 'Log uit'. Tik opnieuw op 'Log uit'. Tik vervolgens op 'Verwijder van mijn [apparaat]' en voer het Apple ID-wachtwoord in. Ga dan naar 'Instellingen' > 'iTunes en App Store' > 'Apple ID' > 'Log uit'.

Ga terug naar 'Instellingen' en tik op 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Wis alle inhoud en instellingen'. Als u Zoek mijn iPhone hebt ingeschakeld, moet u wellicht uw Apple ID en wachtwoord invoeren.

Voer de toegangscode van het apparaat of de toegangscode voor Beperkingen in als u hierom wordt gevraagd. Tik vervolgens op 'Wis [apparaat]'.

Binnen 24 uur na ontvangst van je toestel maken wij het geld over naar je opgegeven rekeningnummer. Het geld staat dus héél snel op jouw rekening (meestal de dag zelf nog)

Wij garanderen de volledige verzekering van je verzending. Met dien verstande dat:

- Je verantwoordelijk bent voor het correct verpakken van je toestel. Als er schade ontstaat tijdens de verzending en deze schade is het gevolg van een gebrekkige inpakmethode, dan zulle wij niet overgegaan tot uitbetaling ervan. Goed inpakken is dus de boodschap! Heb je twijfels omtrent de wijze van inpakken, gelieve contact op te nemen met ons;

- De verzekering van je verzending is enkel van toepassing wanneer je de door ons aangeleverde verzendlabel gebruikt om je toestel te verzenden én je het toestel afgegeven hebt aan het correcte transportbedrijf. Bij wijze van voorbeeld: een toestel die opgestuurd wordt met een label van DHL Express, dient zodus aangeboden te worden bij DHL Express en niet bij DHL Parcel of Bpost;

- De verzekerde waarde is gelijk aan de waardebepaling die je kreeg volgens het invulformulier. Evenwel met een maximum van 2.500,00 EUR. Krijg je volgens het invulformulier een waardebepaling die meer bedraagt dan 2.500,00 EUR, dan dien je je er van bewust te zijn dat de uitbetaling bij verlies/ diefstal beperkt is tot 2.500,00 EUR. Wenst u evenwel voor een hoger bedrag verzekerd te worden, neem dan contact op met ons, wij zullen uw zending gratis voor het totale bedrag verzekeren.

1. Bereken de prijs

Met onze calculator bereken je de restwaarde van je Mac, iPad of iPhone. Selecteer het type Apple toestel vul de gegevens in en we geven je meteen een offerte. Onze offertes zijn gegarandeerd! 

2. Verzenden

Ga je akkoord met de offerte? Dan ontvang je een bevestiging e-mail van je verkoop in je mailbox. Bij deze e-mail zit een gratis verzendlabel. Breng het pakket en de label naar een postpunt in de buurt, of laat het - in voorkomend geval - ophalen door het transportbedrijf. Vervolgens wordt de verzending afgehandeld, er hoeft verder niets meer gedaan te worden.

3. Betaling

Na ontvangst van je pakketje gaan wij het toestel controleren en nagaan of het voldoet aan de omschrijving. Indien alles in orde is, wordt het geld overgemaakt naar jouw opgegeven rekeningnummer (IBAN). Dit alles doen wij binnen 48 uur na ontvangst van het pakketje. Zo kun jij snel beschikken over je geld.

 

Het is één twee drie simpel!

zodra je toestel is ontvangen ontvang je daarvan een notificatie op je e-mail adres. Zodra het geld is overgeschreven ontvang je wederom een e-mail met deze bevestiging. Indien er onenigheid is over het te betalen bedrag nemen we contact met je op door middel van e-mail.

Mac:

Herstart je Mac en hou de Command-toets (⌘) en de R-toets ingedrukt tijdens de opstartprocedure. Op die manier start je het herstelsysteem op.
Na het opstarten van het herstelsysteem krijg je een Bureaublad te zien met een OS X menubalk en het programmavenster 'Mac OS X-hulpprogramma's'.
Selecteer 'Schijfhulpprogramma' en klik vervolgens op 'Ga door'.
Selecteer aan de linkerkant je opstartschijf en klik op de tab 'Wis'.

Selecteer 'Mac OS Uitgebreid (journaled)' in het venstermenu 'Structuur', voer een naam in voor de schijf en klik op 'Wis'.
Nadat de schijf is gewist, kies je 'Schijfhulpprogramma' > 'Stop Schijfhulpprogramma'.

Opmerking:
* als je een inlogvenster of je eigen Bureaublad ziet, heb je mogelijk de Command-toets (⌘) en/of de R-toets niet lang genoeg ingedrukt. Herstart nogmaals en probeer het opnieuw.
* Heb je een Mac met een bluetooth toetsenbord? Dan moet je deze toetsencombinatie pas indrukken van zodra je de opstart toon gehoord hebt en dus niet ervoor.

 

iPhone/iPad:

Als u een Apple Watch met de iPhone hebt gekoppeld, koppelt u de Apple Watch los.

Maak een reservekopie van het apparaat.

Log uit bij iCloud en de iTunes Store en App Store. 

Als u iOS 10.3 of hoger gebruikt, tikt u op 'Instellingen' > '[uw naam]'. Scrol omlaag en tik op 'Log uit'. Voer uw Apple ID-wachtwoord in en tik op 'Schakel uit'.

Als u iOS 10.2 of lager gebruikt, tikt u op 'Instellingen' > 'iCloud' > 'Log uit'. Tik opnieuw op 'Log uit'. Tik vervolgens op 'Verwijder van mijn [apparaat]' en voer het Apple ID-wachtwoord in. Ga dan naar 'Instellingen' > 'iTunes en App Store' > 'Apple ID' > 'Log uit'.

Ga terug naar 'Instellingen' en tik op 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Wis alle inhoud en instellingen'. Als u Zoek mijn iPhone hebt ingeschakeld, moet u wellicht uw Apple ID en wachtwoord invoeren.

Voer de toegangscode van het apparaat of de toegangscode voor Beperkingen in als u hierom wordt gevraagd. Tik vervolgens op 'Wis [apparaat]'.

Binnen 24 uur na ontvangst van je toestel maken wij het geld over naar je opgegeven rekeningnummer. Het geld staat dus héél snel op jouw rekening (meestal de dag zelf nog)

Wij garanderen de volledige verzekering van je verzending. Met dien verstande dat:

- Je verantwoordelijk bent voor het correct verpakken van je toestel. Als er schade ontstaat tijdens de verzending en deze schade is het gevolg van een gebrekkige inpakmethode, dan zulle wij niet overgegaan tot uitbetaling ervan. Goed inpakken is dus de boodschap! Heb je twijfels omtrent de wijze van inpakken, gelieve contact op te nemen met ons;

- De verzekering van je verzending is enkel van toepassing wanneer je de door ons aangeleverde verzendlabel gebruikt om je toestel te verzenden én je het toestel afgegeven hebt aan het correcte transportbedrijf. Bij wijze van voorbeeld: een toestel die opgestuurd wordt met een label van DHL Express, dient zodus aangeboden te worden bij DHL Express en niet bij DHL Parcel of Bpost;

- De verzekerde waarde is gelijk aan de waardebepaling die je kreeg volgens het invulformulier. Evenwel met een maximum van 2.500,00 EUR. Krijg je volgens het invulformulier een waardebepaling die meer bedraagt dan 2.500,00 EUR, dan dien je je er van bewust te zijn dat de uitbetaling bij verlies/ diefstal beperkt is tot 2.500,00 EUR. Wenst u evenwel voor een hoger bedrag verzekerd te worden, neem dan contact op met ons, wij zullen uw zending gratis voor het totale bedrag verzekeren.

1. Bereken de prijs

Met onze calculator bereken je de restwaarde van je Mac, iPad of iPhone. Selecteer het type Apple toestel vul de gegevens in en we geven je meteen een offerte. Onze offertes zijn gegarandeerd! 

2. Verzenden

Ga je akkoord met de offerte? Dan ontvang je een bevestiging e-mail van je verkoop in je mailbox. Bij deze e-mail zit een gratis verzendlabel. Breng het pakket en de label naar een postpunt in de buurt, of laat het - in voorkomend geval - ophalen door het transportbedrijf. Vervolgens wordt de verzending afgehandeld, er hoeft verder niets meer gedaan te worden.

3. Betaling

Na ontvangst van je pakketje gaan wij het toestel controleren en nagaan of het voldoet aan de omschrijving. Indien alles in orde is, wordt het geld overgemaakt naar jouw opgegeven rekeningnummer (IBAN). Dit alles doen wij binnen 48 uur na ontvangst van het pakketje. Zo kun jij snel beschikken over je geld.

 

Het is één twee drie simpel!

zodra je toestel is ontvangen ontvang je daarvan een notificatie op je e-mail adres. Zodra het geld is overgeschreven ontvang je wederom een e-mail met deze bevestiging. Indien er onenigheid is over het te betalen bedrag nemen we contact met je op door middel van e-mail.

Mac:

Herstart je Mac en hou de Command-toets (⌘) en de R-toets ingedrukt tijdens de opstartprocedure. Op die manier start je het herstelsysteem op.
Na het opstarten van het herstelsysteem krijg je een Bureaublad te zien met een OS X menubalk en het programmavenster 'Mac OS X-hulpprogramma's'.
Selecteer 'Schijfhulpprogramma' en klik vervolgens op 'Ga door'.
Selecteer aan de linkerkant je opstartschijf en klik op de tab 'Wis'.

Selecteer 'Mac OS Uitgebreid (journaled)' in het venstermenu 'Structuur', voer een naam in voor de schijf en klik op 'Wis'.
Nadat de schijf is gewist, kies je 'Schijfhulpprogramma' > 'Stop Schijfhulpprogramma'.

Opmerking:
* als je een inlogvenster of je eigen Bureaublad ziet, heb je mogelijk de Command-toets (⌘) en/of de R-toets niet lang genoeg ingedrukt. Herstart nogmaals en probeer het opnieuw.
* Heb je een Mac met een bluetooth toetsenbord? Dan moet je deze toetsencombinatie pas indrukken van zodra je de opstart toon gehoord hebt en dus niet ervoor.

 

iPhone/iPad:

Als u een Apple Watch met de iPhone hebt gekoppeld, koppelt u de Apple Watch los.

Maak een reservekopie van het apparaat.

Log uit bij iCloud en de iTunes Store en App Store. 

Als u iOS 10.3 of hoger gebruikt, tikt u op 'Instellingen' > '[uw naam]'. Scrol omlaag en tik op 'Log uit'. Voer uw Apple ID-wachtwoord in en tik op 'Schakel uit'.

Als u iOS 10.2 of lager gebruikt, tikt u op 'Instellingen' > 'iCloud' > 'Log uit'. Tik opnieuw op 'Log uit'. Tik vervolgens op 'Verwijder van mijn [apparaat]' en voer het Apple ID-wachtwoord in. Ga dan naar 'Instellingen' > 'iTunes en App Store' > 'Apple ID' > 'Log uit'.

Ga terug naar 'Instellingen' en tik op 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Wis alle inhoud en instellingen'. Als u Zoek mijn iPhone hebt ingeschakeld, moet u wellicht uw Apple ID en wachtwoord invoeren.

Voer de toegangscode van het apparaat of de toegangscode voor Beperkingen in als u hierom wordt gevraagd. Tik vervolgens op 'Wis [apparaat]'.

Binnen 24 uur na ontvangst van je toestel maken wij het geld over naar je opgegeven rekeningnummer. Het geld staat dus héél snel op jouw rekening (meestal de dag zelf nog)

Wij garanderen de volledige verzekering van je verzending. Met dien verstande dat:

- Je verantwoordelijk bent voor het correct verpakken van je toestel. Als er schade ontstaat tijdens de verzending en deze schade is het gevolg van een gebrekkige inpakmethode, dan zulle wij niet overgegaan tot uitbetaling ervan. Goed inpakken is dus de boodschap! Heb je twijfels omtrent de wijze van inpakken, gelieve contact op te nemen met ons;

- De verzekering van je verzending is enkel van toepassing wanneer je de door ons aangeleverde verzendlabel gebruikt om je toestel te verzenden én je het toestel afgegeven hebt aan het correcte transportbedrijf. Bij wijze van voorbeeld: een toestel die opgestuurd wordt met een label van DHL Express, dient zodus aangeboden te worden bij DHL Express en niet bij DHL Parcel of Bpost;

- De verzekerde waarde is gelijk aan de waardebepaling die je kreeg volgens het invulformulier. Evenwel met een maximum van 2.500,00 EUR. Krijg je volgens het invulformulier een waardebepaling die meer bedraagt dan 2.500,00 EUR, dan dien je je er van bewust te zijn dat de uitbetaling bij verlies/ diefstal beperkt is tot 2.500,00 EUR. Wenst u evenwel voor een hoger bedrag verzekerd te worden, neem dan contact op met ons, wij zullen uw zending gratis voor het totale bedrag verzekeren.

1. Bereken de prijs

Met onze calculator bereken je de restwaarde van je Mac, iPad of iPhone. Selecteer het type Apple toestel vul de gegevens in en we geven je meteen een offerte. Onze offertes zijn gegarandeerd! 

2. Verzenden

Ga je akkoord met de offerte? Dan ontvang je een bevestiging e-mail van je verkoop in je mailbox. Bij deze e-mail zit een gratis verzendlabel. Breng het pakket en de label naar een postpunt in de buurt, of laat het - in voorkomend geval - ophalen door het transportbedrijf. Vervolgens wordt de verzending afgehandeld, er hoeft verder niets meer gedaan te worden.

3. Betaling

Na ontvangst van je pakketje gaan wij het toestel controleren en nagaan of het voldoet aan de omschrijving. Indien alles in orde is, wordt het geld overgemaakt naar jouw opgegeven rekeningnummer (IBAN). Dit alles doen wij binnen 48 uur na ontvangst van het pakketje. Zo kun jij snel beschikken over je geld.

 

Het is één twee drie simpel!

zodra je toestel is ontvangen ontvang je daarvan een notificatie op je e-mail adres. Zodra het geld is overgeschreven ontvang je wederom een e-mail met deze bevestiging. Indien er onenigheid is over het te betalen bedrag nemen we contact met je op door middel van e-mail.

Mac:

Herstart je Mac en hou de Command-toets (⌘) en de R-toets ingedrukt tijdens de opstartprocedure. Op die manier start je het herstelsysteem op.
Na het opstarten van het herstelsysteem krijg je een Bureaublad te zien met een OS X menubalk en het programmavenster 'Mac OS X-hulpprogramma's'.
Selecteer 'Schijfhulpprogramma' en klik vervolgens op 'Ga door'.
Selecteer aan de linkerkant je opstartschijf en klik op de tab 'Wis'.

Selecteer 'Mac OS Uitgebreid (journaled)' in het venstermenu 'Structuur', voer een naam in voor de schijf en klik op 'Wis'.
Nadat de schijf is gewist, kies je 'Schijfhulpprogramma' > 'Stop Schijfhulpprogramma'.

Opmerking:
* als je een inlogvenster of je eigen Bureaublad ziet, heb je mogelijk de Command-toets (⌘) en/of de R-toets niet lang genoeg ingedrukt. Herstart nogmaals en probeer het opnieuw.
* Heb je een Mac met een bluetooth toetsenbord? Dan moet je deze toetsencombinatie pas indrukken van zodra je de opstart toon gehoord hebt en dus niet ervoor.

 

iPhone/iPad:

Als u een Apple Watch met de iPhone hebt gekoppeld, koppelt u de Apple Watch los.

Maak een reservekopie van het apparaat.

Log uit bij iCloud en de iTunes Store en App Store. 

Als u iOS 10.3 of hoger gebruikt, tikt u op 'Instellingen' > '[uw naam]'. Scrol omlaag en tik op 'Log uit'. Voer uw Apple ID-wachtwoord in en tik op 'Schakel uit'.

Als u iOS 10.2 of lager gebruikt, tikt u op 'Instellingen' > 'iCloud' > 'Log uit'. Tik opnieuw op 'Log uit'. Tik vervolgens op 'Verwijder van mijn [apparaat]' en voer het Apple ID-wachtwoord in. Ga dan naar 'Instellingen' > 'iTunes en App Store' > 'Apple ID' > 'Log uit'.

Ga terug naar 'Instellingen' en tik op 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Wis alle inhoud en instellingen'. Als u Zoek mijn iPhone hebt ingeschakeld, moet u wellicht uw Apple ID en wachtwoord invoeren.

Voer de toegangscode van het apparaat of de toegangscode voor Beperkingen in als u hierom wordt gevraagd. Tik vervolgens op 'Wis [apparaat]'.

Bekijk de volledige FAQ

Bekijk de ervaringen van andere klanten

Heel wat klanten gingen jouw voor, bekijk hun ervaringen bij SellYourApple